Z wielką radością informujemy Państwa, że nasz najnowszy projekt – SPIKON – ujrzał światło dzienne. SPIKON to innowacyjna i bardzo nowoczesna platforma telekomunikacyjna. Niezawodność, bezpieczeństwo, szeroki zakres usług oraz intuicyjność obsługi panelu klienta to cechy, które niezwykle celnie opisują nasz produkt. Wchodzimy na dynamiczny rynek telefonii VoIP z misją dawania tego, co w cyfrowej telefonii najlepsze. Nasze usługi są nieustannie rozwijane oraz dopasowywane do specyficznych wymagań Klientów. Podstawowe elementy naszej oferty:

  • Darmowe rozmowy wewnątrz sieci SPIKON
  • Niskie stawki za połączenia do innych operatorów
  • Niewielki koszt utrzymania numerów
  • Szybkie doładowanie konta przez Internet
  • Dźwięk w jakości HD z kodekiem G.722
  • Bogata gama usług (szczegóły poniżej)
  • Intuicyjny i łatwy w obsłudze panel klienta
  • Obfity dział pomocy

Stawiamy na jakość!

Dzięki użyciu kodeka HD G.722 nasi Klienci mogą rozmawiać ze wszystkimi w SPIKON z bardzo wysoką jakością dźwięku. Nasze usługi są stale rozwijane przede wszystkim pod kątem jakości. Każda, nawet najdrobniejsza uwaga Klienta jest analizowana przez nasz dział rozwoju, a wiedza zdobyta w tym procesie przekuwana jest na polepszanie usług platformy SPIKON.

Darmowe rozmowy gdziekolwiek jesteś!

W każdym miejscu na świecie gdzie jest nieograniczony dostęp do Internetu jesteśmy też my! Wyjeżdżając za granicę klienci SPIKON zabierają swój numer telefonu i stawki za połączenia ze sobą.

Wirtualna centrala

Wirtualna centrala to przede wszystkim oszczędność. Brak kosztów uruchomienia usługi stanowi niezwykle dużą zaletę w stosunku do rozwiązań stacjonarnych. Czas uruchomienia jest niezwykle krótki, a kontrolę nad wszystkim sprawuje klient. To wszystko dzięki bardzo rozbudowanemu i jednocześnie prostemu w obsłudze panelowi zarządzania. Usługi dostępne w ramach wirtualnej centrali to:

  • Menu IVR – Interaktywne menu telefoniczne zapewni częściowo zautomatyzowaną obsługę połączeń przychodzących. Narzędzie budowania drzew IVR zostało zaprojektowane z myślą o osobach nieposiadających specjalistycznej wiedzy. Od dziś każdy może uruchomić swoje menu IVR i to z naprawdę niewielkim nakładem czasowym.
  • Konferencje głosowe – Mechanizm łączenia większej ilości rozmówców w ramach jednej rozmowy telefonicznej. SPIKON może zadzwonić do uczestników telekonferencji – wystarczy wprowadzić numery telefonów w panelu zarządzania, a resztą zajmie się automatyczny system wydzwaniania. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest możliwość zabezpieczenia konferencji kodem PIN.
  • Nagrywanie połączeń – Główne cechy tej usługi to: rejestrowanie rozmów telefonicznych wszystkich lub tylko wybranych kont telefonicznych, możliwość odsłuchu i pobrania nagrania z poziomu panelu klienta oraz możliwość wysyłania nagranych rozmów na zewnętrzny serwer FTP.
  • Poczta głosowa – Klasyczna poczta głosowa do dyspozycji każdego. Pozostawione wiadomości głosowe wysyłane są pocztą e-mail do użytkownika numeru.

Wirtualne Call Center

Po raz kolejny oszczędność! Uruchomienie wirtualnego Call Center w SPIKON jest przyjemnie proste i zajmuję parę chwil. Zaawansowane możliwości konfiguracyjne zaspokoją potrzeby niejednego zarządcy działu obsługi klienta. Oto cechy systemu, które w naszej opinii zasługują na wyróżnienie:

  • Możliwość zdefiniowania puli numerów, z których losowany jest jeden podczas wykonywania połączeń wychodzących przez konsultantów Call Center
  • Możliwość zdefiniowania maksymalnej ilości połączeń oczekujących w kolejce
  • Wiele strategii wybierania wolnego konsultanta do odebrania połączenia klienta
  • Możliwość zdefiniowania własnej muzyki na oczekiwanie
  • Odtwarzanie komunikatów o pozycji w kolejce oraz średnim czasie oczekiwania na połączenie
  • Możliwość decydowania, który z konsultantów ma pierwszeństwo w odbieraniu połączeń
  • Oraz wiele więcej, przekonaj się sam/a!

Zapraszamy!

SPIKON jest dostępny dla wszystkich, a rejestracja konta jest darmowa. Już teraz dołącz do grona klientów platformy telekomunikacyjnej na miarę XXI wieku!