wirtualne call center

Wirtualne Call Center w SPIKON

System Call Center w chmurze

Główną i niezaprzeczalną zaletą Wirtualnego Call Center w platformie SPIKON to minimalizacja kosztów związanych z jego działaniem i utrzymaniem. Brak kosztów aktywacyjnych oraz niskie i bardzo konkurencyjne opłaty miesięczne stanowią idealną konkurencję dla rozwiązań stacjonarnych. Tym którzy wybiorą system Call Center odchodzą problemy związane z kosztem sprzętu, licencją za oprogramowanie i utrzymaniem/serwisowaniem.

Oprogramowanie Call Center w platformie SPIKON to przede wszystkim szereg wysoce funkcjonalnych usług, które podniosą wydajność, skuteczność i dostępność działu obsługi klienta w Państwa firmie. Tworzenie i zarządzanie usługą odbywa się za pośrednictwem niezwykle intuicyjnego panelu klienta, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Wykorzystując oferowane przez SPIKON oprogramowanie Call Center w SPIKON otrzymują Państwo gwarancję jakości i zadowolenia.

Usługi dostępne w ramach Wirtualnej Centrali

Kampanie Call Center
Połączenia przychodzące oraz wychodzące obsługiwane są przez „Kampanie Call Center”. W ramach kampanii możliwe jest zdefiniowanie wielu parametrów mających wpływ na sposób obsługi połączeń oczekujących.
Konsultanci Call Centet
Rejestrator rozmów
Click2Talk
Voicer
Dialer telefoniczny
Dialer telefoniczny jest usługą dedykowaną dla kampanii wychodzących takich jak sprzedaż, ankietowanie oraz widykacja. Dialer umożliwia efektywne wykorzystanie czasu pracy konsultantów poprzez tzw. „naddzwanianie”.
Monitoring
Raportowanie
Ocenianie
Usługi rozszerzające Call Center

Jak to działa?

Call Center zwykle podzielone jest na działy (np. sprzedaż, windykacja). Oprogramowanie Call Center udostępniane w panelu klienta SPIKON nazywany jest kampanią Call Center. Konsultant Call Center wykonuje lub odbiera połączenia telefoniczne w ramach danej kampanii. Każde połączenie przychodzące jest dodawane do kolejki połączeń danej kampanii i „czeka” na wolnego konsultanta, do którego może zostać przekazane. W czasie oczekiwania klient słyszy muzykę. Istnieje również możliwość przesłania własnego nagrania, które umili dzwoniącemu okres przed nawiązaniem połączenia. Funkcjonalność pozwala również na włączenie automatycznego powiadamiania o pozycji w kolejce czy średnim czasie oczekiwania.

Wirtualne Call Center – Korzyści dla firm

  • Profesjonalne Wirtualne Call Center dostępne z każdego miejsca na świecie
  • Podniesienie jakości telefonicznego obsługi klienta
  • Bezpłatne wsparcie oraz pomoc – Pomożemy Państwu przygotować spersonalizowane Call Center
  • Elastyczność finansowa – Nasze usługi świadczymy w modelu PrePaid oraz PostPaid (umowa abonamentowa)
  • Optymalizacja wykorzystania infrastruktury telekomunikacyjnej dzięki zintegrowaniu usług
  • Możliwość negocjacji indywidualnych warunków oferty takich jak koszt usług i połączeń

Jaki jest koszt ?

  • Płacisz tylko za wybrane przez siebie usługi
  • Płacisz tylko za okres kiedy korzystasz z danej usługi
Zarejestruj się

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów!