Wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala telefoniczna jest w pełni funkcjonalnym system telekomunikacyjnym dostępnym w chmurze.

wirtualna centrala

Wirtualna centrala telefoniczna w SPIKON to szereg usług telekomunikacyjnych skierowanych dla klientów biznesowych.

Wychodząc na przeciw zapotrzebowaniom firm, które patrzą perspektywicznie, poszukując niezawodnych rozwiązań, dzięki, którym skutecznie zrewolucjonizują dotychczasową infrastrukturę połączeń obniżając koszta oraz otrzymując pełną kontrolę nad ich przepływem – przedstawiamy Wirtualną Centralę. Centrala IP to potężne narzędzie, ukryte pod prostym w zarządzaniu panelem administracyjnym. Naszym celem jest zaoferować usługę, która dopracowana w każdym calu sprosta wymaganiom zarówno małych i jak i dużych przedsiębiorstw.

Usługi dostępne w ramach Wirtualnej Centrali

Konta telefoniczne
Utrzymanie kont telefonicznych (konta SIP) wraz z publicznymi numerami. Każde konto telefoniczne zawiera pakiet bezpłatnych funkcjonalności :

  • Numer wewnętrzny
  • Poczta głosowa
  • Przekierowania połączeń
  • Billing online
  • Autoprovisioning aparatów Yealink
  • Obsługa połączeń alarmowych
Wirtualne faxy
Menu IVR - Drzewa zapowiedzi głosowych
Kolejkowanie połączeń
Konferencje głosowe
Nagrywanie połączeń głosowych
Call Center
Profesjonalny system Call Center w chmurze. Podnieś jakość telefonicznej obsługi klienta oraz zwiększ wydajność pracowników.
Click2Talk
Aplikacja Voicer
Dialer telefoniczny
API - Interfejs integracji
Billingi Online

Korzyści dla firm

  • Redukcja kosztów – Brak kosztu wdrożenia, utrzymania i serwisowania własnej centrali ip pbx. Brak kosztów związanych z utrzymaniem łącz telefonicznych.
  • Najniższe stawki za połączenia krajowe oraz zagraniczne
  • Usługi VoIP w chmurze – Usługi telekomunikacyjne są dostępne z każdego miejsca na świecie
  • Elastyczność finansowa – Nasze usługi świadczymy w modelu PrePaid oraz PostPaid (umowa abonamentowa)
  • Optymalizacja wykorzystania infrastruktury telekomunikacyjnej dzięki zintegrowaniu usług

Jaki jest koszt ?

  • Płacisz tylko za wybrane przez siebie usługi
  • Płacisz tylko za okres kiedy korzystasz z danej usługi
Zarejestruj się

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów wirtualnej centrali pbx!