Aplikacja wspomagająca pracę konsultantów Call Center.
Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center, Voicer to także dobry dodatek do klasycznego konta telefonicznego dający dostęp do funkcji książek telefonicznych, list połączeń czy odsłuchiwania nagranych połączeń.
Praca Konsultanta Call Center z aplikacją Voicer to czysta przyjemność!
Korzyści
Prosty i intuicyjny interfejs
Szybki dostęp do mnogich funkcjonalności platformy Spikon
Zwiększenie wydajności pracy konsultantów Call Center
Dostęp do książek telefonicznych z możliwością inicjowania połączeń
Funkcjonalności
Informacje o aktualizacjach aplikacji
Bezpośrednie i stałe połączenie z platformą Spikon
Możliwość zalogowania, wylogowania, wprowadzenia w stan pauzy konsultanta Call Center
Książki telefoniczne
Lista kont telefonicznych wraz z ich statusami
Lista pauz konsultanta Call Center
Monitoring (na żywo) kampanii Call Center
Lista połączeń nieodebranych dla wybranych kampanii Call Center