Przeniesienie numeru do Spikon jest całkowicie darmowe, a całym procesem zajmujemy się my. Od klienta wymagamy jedynie dostarczenia odpowiednich dokumentów, które pozwolą nam na podjęcie działań w jego imieniu.

Przeniesienie numeru jest bardzo proste. Nasza firma działa w taki sposób, aby Klient nie był obciążony wieloma formalności i aby nie tracił czasu. W krótkim czasie każdy z Państwa może stać się naszymi klientami, ciesząc się doskonałą jakością rozmów i niższymi rachunkami.

By rozpocząć procedurę przeniesienia numeru należy:

  1. Wydrukować a następnie wypełnić dokumenty dla każdego numeru/numerów/zakresu po jednym komplecie. Linki do pobrania dokumentów znajdują się poniżej.
  2. Skany lub zdjęcia wypełnionych podpisanych dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@spikon.pl,
  3. Po otrzymaniu potwierdzenia dotyczącego możliwości i daty przeniesienia numeru należy wysłać oryginały dokumentów drogą poczty tradycyjnej lub kurierem na adres:

SPIKON Sp. z o.o.
Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia

Pobieranie dokumentów:

 

Warunki, które muszą być spełnione aby przeniesienie było możliwe:

  • Aby przenieść numer, musi być on aktywny i nie może być w trakcie wypowiedzenia umowy u obecnego operatora. W przypadku gdy wypowiedzenie zostało złożone, należy je w pierwszej kolejności anulować.
  • Przeniesieniem objęty jest tylko i wyłącznie numer telefonu, gdy w pakiecie z usługą telefoniczną są usługi dodatkowe jak np. telewizja czy internet należy skontaktować się z operatorem świadczącym w/w usługi w celu ich rozdzielenia.

 

W przypadku pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu drogą mailową, na adres  .