Project Description

Menu IVR

Interaktywne drzewo zapowiedzi głosowych

menu ivr

  • Menu IVR
  • 14,99
    PLN
  • brutto miesięcznie
  • Cena zawiera opłatę za numer telefonu
Menu IVR pozwala na interaktywne kierowanie połączeń, dając Klientowi możliwość przejścia do pożądanej opcji poprzez wybranie odpowiedniego klawisza numerycznego oraz odtwarzając przy tym odpowiednie komunikaty głosowe. Dzięki naszym narzędziom w panelu klienta można stworzyć i uruchomić drzewo IVR w zaledwie kilka minut, a co najważniejsze – nie trzeba posiadać do tego wyspecjalizowanej wiedzy.
Najprostszy przykład drzewa IVR stworzonego za pomocą narzędzi dostępnych w panelu klienta SPIKON:

ivr

Przykładem zastosowania może być wstępna automatyzacja obsługi połączeń w sekretariacie firmy. Dzwoniący klient w pierwszej kolejności słyszy powitanie, a następnie opcje do wyboru:

  • Faktury i płatności, wciśnij 1
  • Dział handlowy, wciśnij 2
  • Reklamacje, wciśnij 3

Każda z opcji może być dowolnie skonfigurowana i rozbudowana o następne podmenu. Kolejnym udogodnieniem jest zdefiniowanie wybranych akcji w zależności od daty lub/i godziny, w której wykonywane jest połączenie.

Pełna lista możliwości konfiguracyjnych IVR prezentuje się następująco :

  • Odtworzenie nagrania
  • Stworzenie menu DTMF
  • Wykonywanie czynności zależnych od daty i godziny
  • Rozłączenie połączenia
  • Przekazanie połączenia na inny numer telefonu (wewnętrzny i zewnętrzny)
  • Przekazanie połączenia do prostej kolejki lub kampanii Call Center
  • Wykonanie czynności w pętli
  • Wstrzymanie połączenia na określoną ilość czasu
  • Podmianę nazwy osoby dzwoniącej
  • Przekazanie połączenia do konferencji głosowej
Zarejestruj się

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów!