Project Description

Konto telefoniczne

Konto SIP do obsługi połączeń telefonicznych

  • Konto telefoniczne
  • Usługa bezpłatna
  • Do usługi należy doliczyć koszt publicznego numeru telefonu

Konto SIP, czyli konto telefoniczne to podstawowa funkcjonalność każdej nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w technologii VoIP. W platformie SPIKON każde konto telefoniczne powiązane jest z numerem publicznym, który wybieramy na etapie dodawania nowego konta. Taka konfiguracja umożliwia użytkownikom błyskawicznie zaistnieć w publicznej sieci telefonicznej (PSTN).

Panel użytkownika SPIKON pozwala na konfigurowanie następujących elementów konta telefonicznego :

  • Włączenie/wyłączenie prezentacji numeru w sieci publicznej
  • Włączenie/wyłączenie nagrywania połączeń (dla każdego z kont osobno)
  • Włączenie/wyłączenie przekierowań różnego typu (dokładny opis poniżej)
  • Włączenie/wyłączenie poczty głosowej
  • Określenie lokalizacji geograficznej (dla każdego z kont osobno)

Prezentacja numeru
Prezentacja numeru dla każdego z kont jest domyślnie włączona, panel klienta umożliwia dowolne włączanie i wyłączanie prezentacji numeru dla każdego z kont osobno. Połączenia realizowane z kont telefonicznych z zastrzeżonym numerem prezentują się jako „Numer nieznany” lub „Anonim”.

Nagrywanie połączeń
Po włączeniu odpowiedniego pakietu usługi „Nagrywanie” każde z kont telefonicznych może mieć włączoną lub wyłączoną rejestrację rozmów. Panel klienta umożliwia wyszukanie poszczególnych nagrań, odsłuchanie lub pobranie ich, oraz kasowanie.

Przekierowania
Platforma SPIKON umożliwia ustalenie przekierowań następujących typów:

  • Przekierowanie stałe
  • Gdy numer niedostępny
  • Gdy numer zajęty

Celem przekierowania może być dowolny numer wewnątrz i na zewnątrz platformy lub na pocztę głosową użytkownika. Każde z przekierowań może być włączone oraz wyłączone z poziomu panelu zarządzania.

Poczta głosowa
Jest to klasyczny mechanizm zbierania i przechowywania wiadomości głosowych osób dzwoniących w przypadkach niedostępności lub zajętości numeru. Po uprzednim zdefiniowaniu adresu e-mail platforma może informować użytkownika o nowych nagraniach za pomocą wiadomości e-mail. Nagrane wiadomości są dostępne z poziomu panelu zarządzania oraz mogą być przesyłane jako załącznik w e-mailu informującym o nowym nagraniu. Skrzynka poczty głosowej może pomieścić do 50 wiadomości, po jej zapełnieniu niezbędne będzie jej (chociaż częściowe) wyczyszczenie.

Lokalizacja geograficzna
Określenie lokalizacji geograficznej jest niezbędne do realizowania połączeń na trzy cyfrowe numery alarmowe. Poprawna konfiguracja tego elementu gwarantuje kierowanie połączeń alarmowych do najbliższej stacji obsługi. Każde konto telefoniczne przyjmuje domyślne ustawienia lokalizacji geograficznej konta głównego, jednak istnieje możliwość osobnej definicji tych ustawień dla każdego konta osobno.

Zarejestruj się

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów!