Project Description

Konsultant Call Center

Konsultant to dedykowana osoba do obsługi połączeń w ramach Call Center

konsultant call center

  • Konsultant Call Center
  • 64,99
    PLN
  • brutto miesięcznie
Konsultant Call Center odpowiada za przyjmowanie i realizowanie ruchu telefonicznego w ramach jednej lub wielu kampanii Call Center. Konto konsultanta jest powiązane z kontem telefonicznym w platformie SPIKON. Do dyspozycji użytkownika są dwa tryby logowania konsultanta:

  • Stale zalogowany
  • Logowanie manualne

Konsultant zalogowany na stałe otrzymuje połączenia z kolejki zawsze (w zależności od stanu rejestracji konta telefonicznego oraz stanu pauzy – więcej poniżej). Manualne logowanie pozwala na decydowanie, w którym momencie dany konsultant ma otrzymywać połączenia od osób dzwoniących.

Korzystając z panelu użytkownika mamy możliwość włączenia oraz wyłączenia przerwy (pauzy). Włączona pauza chwilowo blokuje ruch przychodzący z kolejki połączeń oczekujących do danego konsultanta. Równie ważnym elementem jest możliwość definiowania poziomu kompetencji poszczególnych konsultantów Call Center – pozwala to na ustalenie priorytetów wśród konsultantów. Konsultant z najniższym wskaźnikiem poziomem kompetencji będzie otrzymywał połączenia w pierwszej kolejności, natomiast ten z najwyższym jako ostatni.
Zarejestruj się

Pierwszy okres rozliczeniowy jest bezpłatny!

Zapraszamy do testów!