Project Description

Dialer telefoniczny

Dialer telefoniczny umożliwiający naddzwanianie połączeń wychodzących

  • Dialer
  • Cena ustalana indywidualnie

dialer_login

Dialer jest usługą umożliwiającą automatyczne zestawianie konsultantom połączeń wychodzących. Na podstawie wcześniej przygotowanej listy, dialer zestawia połączenia do klientów i odebrane połączenia przekazuje do konsultantów. W zależności od potrzeb, możliwe jest zestawianie połączeń w trybie 1 do 1 (1 konsultant = 1 połączenia wychodzące) lub w trybie naddzwaniania.
W przypadku naddzwaniania, dialer posiada zaawansowany algorytm dopasowujący ilość naddzwanianych połączeń. Istnieje także możliwość samodzielnego „dostrojenia” mechanizmu np. w celu osiągnięcia możliwie najniższego współczynnika połączeń odrzuconych lub największej ilości wydzwonionych numerów (rekordów).

Dialer telefoniczny – Korzyści

  • Najbardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy konsultanta.
  • Skrócenie czasu obsługi kampanii wychodzących.
  • Zwiększenie zysku z prowadzonych działań telemarketingowych i windykacyjnych.

W porównaniu do tradycyjnej metody obsługi połączeń wychodzących gdy konsultant samodzielnie inicjuje połączenia, dialer umożliwia wzrost wydajności nawet o 400%.

Dodatkowo zaletą jest unikatowy mechanizm prezentacji numeru, który m.in. umożliwia losową prezentację numeru przy każdym kolejnym kontakcie pod ten sam numer telefonu.

Wszystkie odebrane połączenia wychodzące oraz przychodzące mogą być wyświetlane wraz z opisem w aplikacji będącej częścią interfejsu integracyjnego z aplikacjami zewnętrznymi. Dla przykładu: w chwili przekazania połączenia konsultant w oknie przeglądarki internetowej zobaczy podstawowy opis klienta oraz jego szczegółowe dane – umożliwi to automatyczne wywołanie firmowego CRM z dokumentacją klienta.

Rozwiązanie to dedykowane jest dla wszystkich klientów, których konsultanci w głównej mierze realizują połączenia wychodzące.

Zarejestruj się

Zapraszamy do testów!