Project Description

Aplikacja Voicer

Aplikacja wspomagająca pracę konsultantów Call Center

  • Voicer
  • Usługa bezpłatna

Aplikacja Voicer dedykowana jest przede wszystkim konsultantom kampanii wirtualnego Call Center. Dając łatwy dostęp do najważniejszych funkcjonalności platformy ułatwia pracę i poprawia wydajność. Wyłączając część funkcjonalności ściśle dedykowanych działowi Call Center Voicer to także dobry dodatek do klasycznego konta telefonicznego dający dostęp do funkcji książek telefonicznych, list połączeń czy odsłuchiwania nagranych połączeń.

Korzyści :

  • Prosty i intuicyjny interfejs
  • Szybki dostęp do mnogich funkcjonalności platformy SPIKON
  • Zwiększenie wydajności pracy konsultantów Call Center
  • Dostęp do książek telefonicznych z możliwością inicjowania połączeń
voicer
Funkcjonalności :

  • Informacje o aktualizacjach aplikacji
  • Bezpośrednie i stałe połączenie z platformą SPIKON
  • Możliwość zalogowania/wylogowania/wprowadzenia w stan pauzy konsultanta Call Center
  • Książki telefoniczne
  • Lista kont telefonicznych wraz z ich statusami
  • Lista pauz konsultanta Call Center
  • Monitoring (na żywo) kampanii Call Center
  • Lista połączeń nieodebranych dla wybranych kampanii Call Center
  • Lista połączeń telefonicznych
  • Odtwarzacz nagranych rozmów telefonicznych
  • Możliwość zainicjowania połączenia telefonicznego
  • Stałe połączenie z usługą informacji zwrotnych
dialer2
Pobierz

Pobierz aplikację za darmo!

Pobierz dokumentację

This product includes software developed by the OpenSSL Project for use in the OpenSSL Toolkit. (http://www.openssl.org/)