Czym jest SPIKON? Jak założyć Call Center?

SPIKON to platforma telefonii internetowej (VoIP), możesz z niej korzystać wszędzie tam, gdzie masz dostęp do Internetu. Wszystkie połączenia wewnątrz sieci SPIKON są bezpłatne. Wystarczy założyć darmowe konto (kliknij by założyć konto), wybrać numer telefonu z jednej z 49 stref numeracyjnych w Polsce i skonfigurować urządzenie lub program do wykonywania połączeń w technologii VoIP. Przekonaj się jakie to łatwe!

W jaki sposób wykonywać i odbierać połączenia?

Możliwości jest naprawdę sporo, możesz wybrać tą, która najbardziej przypadnie Ci do gustu:

  • Tradycyjnie – Masz klasyczny, analogowy aparat telefoniczny? Również on może działać z platformą SPIKON! Wystarczy zaopatrzyć się w tzw. bramkę VoIP, skonfigurować na niej konto telefoniczne SPIKON (to naprawdę proste!) oraz podłączyć do niej telefon.
  • Nowocześnie – Cyfrowe telefony VoIP, programy komputerowe (softfony), programy dla smartfonów/tabletów czy nawet telefon na stronie internetowej! Jest w czym wybierać i każdy z nich idealnie nadaje się do działania z platformą SPIKON. Wybierz opcję nowoczesną jeśli chcesz się cieszyć rozmowami w jakości HD!

Z jakimi opłatami należy się liczyć?

Założenie konta nie wiąże się z żadnymi opłatami, a w pierwszym okresie rozliczeniowym zapłacisz jedynie za połączenia wychodzące poza sieć SPIKON! Przekonaj się jak tanio jest z nami!

Założyłem/am konto, co dalej?

Zaloguj się do panelu klienta wybierz dowolny numer telefonu, skonfiguruj urządzenie lub telefon VoIP (w przypadku problemów skorzystaj z działu pomocy) i doładuj konto. Korzystając z bezpiecznych płatności internetowych doładujesz konto w mgnieniu oka, a my nie pobierzemy żadnej prowizji – za ile doładujesz, za tyle dzwonisz!

Jakie mam dodatkowe możliwości?

Korzystaj z szeregu dodatkowych usług by być w jeszcze większym kontakcie ze znajomymi i rodziną:

  • Przekierowanie połączeń – Często poza domem? Włącz stałe przekierowanie na numer komórkowy! Włączenie usługi nic Cię nie kosztuje.
  • Poczta głosowa – Pozostań w kontakcie nawet gdy nie możesz odebrać telefonu. Darmowa poczta głosowa w SPIKON pozwala na przechowywanie do 50 wiadomości głosowych.
  • Numer wewnętrzny – Masz więcej niż jedno konto telefoniczne w SPIKON? Zdefiniuj łatwe do zapamiętania, dwucyfrowe numery wewnętrzne i przypisz je do wybranych osób całkowicie za darmo!

Dodatkowe pytania, wątpliwości?

Skorzystaj z naszego działu pomocy lub skontaktuj się z nami.