Telefonia VoIP umożliwia wykonywanie połączeń przez Internet. Zapewnia ona szereg usług i korzyści, wśród których największą jest redukcja kosztów za połączenia. Aby korzystać z telefonii VoIP należy posiadać dostęp do Internetu oraz do urządzenia umożliwiającego rozmowę. Urządzeniem tym może być zarówno komputer stacjonarny, laptop, tablet jak i telefon komórkowy czy też… telefon stacjonarny! Chociaż klasyczne telefony stacjonarne nie są bezpośrednio połączone z Internetem, dzięki bramce VoIP, można wykorzystywać je do rozmów przez Internet.

Bramka VoIP  jest urządzeniem telekomunikacyjnym, którego zadaniem jest zmiana analogowego sygnału na wygnały VoIP. Dzięki temu, do wykonywania połączeń internetowych wystarczy analogowy, klasyczny telefon oraz posiadanie dostępu do internetu. Bramka VoIP umożliwia korzystanie z telefonu stacjonarnego niezależnie od tego, czy komputer jest włączony, czy też nie.

Bramka VoIP:

  • jest sieciowym urządzeniem dostępowym, które zapewnia podłączenie telefonów analogowych,
  • może posiadać jeden lub dwa porty, idealnie sprawdzając się w warunkach domowych lub w małym biurze,
  • może posiadać wiele portów, dostosowując się do warunków panujących w dużych firmach, korporacjach i instytucjach.

Bramka VoIP zapewnia:

  • bardzo dobrą jakość rozmów internetowych,
  • niezależność od komputera stacjonarnego lub laptopa,
  • redukcję kosztów połączeń,
  • możliwość korzystania z klasycznych telefonów (nie ma konieczności zmiany używanego aparatu na inny).

Korzyści dla osób prywatnych

Osoby prywatne decydujące się na telefonię internetową, dzięki bramce VoIP, nie muszą zmieniać używanego do tej pory telefonu stacjonarnego do wykonywania połączeń. Jest to ułatwienie przede wszystkim dla osób, które przyzwyczajone są do klasycznych rozwiązań, a korzystanie z komputera lub laptopa stanowiłoby dla nich trudność. Wybierając telefonię internetową od firmy Spikon, klient może cieszyć się niskimi stawkami za połączenia krajowe oraz zagraniczne. Co więcej, jeżeli połączenie wykonywane jest do innego użytkownika sieci Spikon, jest zupełnie darmowe. To wszystko sprawia, że koszty połączeń internetowych są znacznie niższe od tych proponowanych przez klasycznych dostawców telekomunikacyjnych. Użytkownicy telefonii internetowej mogą liczyć również na bezpłatną i szybką pomoc.

Korzyści dla firm

Podobnie jak w przypadku osób prywatnych, klienci firmowi mogą cieszyć się niskimi stawkami za połączenia, bezpłatnymi rozmowami wewnątrz sieci, szybką pomocą techniczną, a także możliwością wyboru numeru z dowolnej strefy numeracyjnej. Najczęściej w firmach wykorzystuje się telefony stacjonarne, doskonale wyposażone. Są one rozmieszczone w poszczególnych biurach w firmie.  Bramka VoIP staje się ogromnym ułatwieniem. Pozwala na wykonywanie połączeń internetowych, bez konieczności zmiany sprzętu.

Spikon – oferowane usługi VoIP

Korzystając z bramki VoIP każdy z naszych klientów może korzystać z szeregu udogodnień oraz usług idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Nasze usługi kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i do właścicieli firm różnej wielkości. Usługi w ramach telefonii VoIP to m.in. możliwość korzystania z numerów krajowych i zagranicznych, korzystanie z przekierowywania połączeń, poczty głosowej, numerów wewnętrznych, telekonferencji, nagrywania połączeń i kolejkowania ich.

 

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.